poniedziałek, 28 listopada 2016

Recenzja - Serum multifunkcyjne do włosów ElestaBion R, Floslek

Kolejnym produktem, który otrzymałam do przetestowania od portalu Only You jest serum multifunkcyjne do włosów ElestaBion R marki Floslek. Z ogromnym zaciekawieniem rozpoczęłam jego testowanie, gdyż jak do tej pory nie miałam okazji używać żadnego serum do włosów.

OD PRODUCENTA
Regeneruje włosy przesuszone, osłabione, zniszczone. Chroni przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje jedwabistą miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. Zapewnia ochronę termiczną przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. Włosy nawilżone, wygładzone, lśniące i zregenerowane, bez skłonności do puszenia. Łatwe do rozczesania i stylizacji.

MOJA OPINIA

Opakowanie
Serum znajduje się w 30 ml plastikowej, przezroczystej buteleczce wyposażonej w atomizer. Dzięki pompce możemy z łatwością kontrolować zużycie produktu. Nie zacina się ona i działa praktycznie bez najmniejszych problemów. Sama buteleczka jest bardzo poręczna, idealnie mieści się w kosmetyczce lub małej torebce.

Konsystencja
Serum jest przezroczyste i ma dość lepką konsystencję. Jednak dobrze rozprowadza się w dłoni, a później na włosach. Przypomina troszkę olej.

Zapach
Zapach jest dość delikatny, nie drażniący, pozostaje na włosach przez jakiś czas.

Stosowanie
Serum należy nanieść na suche lub wilgotne włosy zaczynając od końcówek. Oczywiście najpierw rozcieramy je na dłoniach. Moje włosy należą raczej do tych długich więc używałam około 2 pompek produktu. Na szczęście jest to produkt, który nie wymaga spłukiwana. 

Działanie
Serum przeznaczone jest do włosów suchych i zniszczonych i tak właśnie wyglądają końcówki moich włosów. Produkt ten wyraźnie poprawił ich wygląd. Po jego użyciu włosy wyglądały na zdrowsze, były gładkie i miękkie w dotyku. Zawarty w kosmetyku płynny jedwab przywrócił im optymalny poziom nawilżenia, dzięki czemu włosy lepiej rozczesywały się, nie elektryzowały, ani nie puszyły. Były bardziej elastyczne i sprężyste. Serum stosowałam także przed użyciem suszarki i prostownicy, w tym przypadku również spisało się całkiem dobrze. Odczułam, że włosy są lepiej chronione przed wysoką temperaturą.  Nie zanotowałam także, ich obciążenia. Poza tym produkt jest bardzo wydajny.


Cena: 15 zł
Pojemność:
30 ml
Ilość zużytych opakowań:
W trakcie pierwszego
Ponowny zakup:
Tak

3 komentarze:

  1. mam to serum i jestem z niego zadowolona :) W środę zamieszczę recenzję na jego temat :]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się dobrze sprawdził.. i też dziś recenzja wleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydał by mi się taki kosmetyk do włosów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń