wtorek, 24 grudnia 2013

Recenzja - Ultra-Odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego i masłem karite, Apis

Dziś recenzja ultra-odżywczego masła do ciała z minerałami z Morza Martwego i masłem karite firmy Apis, które przeznaczone jest dla skóry przesuszonej. Masło znajduje się w białym plastikowym słoiczku. Ma piękny intensywny zapach, który wręcz uzależnia. Sam produkt ma dość gęstą konsystencję ponadto zawiera w sobie świecące, złote drobinki, ale są one nie wielkie i praktycznie nie widać ich na skórze. Masło dość dobrze się rozsmarowuje, choć nie jest tłuste, bardzo szybko się wchłania. Nie klei się i nie pozostawia na skórze warstwy filmu. Po wsmarowaniu nie wyczuwa się praktycznie różnicy, wręcz przeciwnie ma się wrażenie matowości skóry. Efekt wyczuwalny jest dopiero na następny dzień, wtedy to skóra jest gładka i delikatna w dotyku. Masło stosuje dość regularnie jak na razie mam co do niego mieszane uczucia, gdyż przy mojej mocno przesuszonej skórze nie uzyskałam jakiś spektakularnych efektów, jednak nie można powiedzieć, że całkowicie nie nawilża ono skóry. Myślę, że w moim przypadku na lepsze nawilżenie będę musiała troszkę poczekać. To dobry produkt, który bardzo polubiłam szczególnie ze wzgledu na zapach i zawarte w nim urocze drobinki. 


Cena: 26 zł
Pojemność: 200 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Nie wiem
Do kupienia na: Naturica.pl

2 komentarze:

  1. muszę się musić do balsamowania! :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt, że się szybko wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń