czwartek, 29 sierpnia 2013

Marki bieliźniarskie cz. 1 - Kris Line

Wysokiej jakości bielizna damska w przystępnych cenach to towar deficytowy, dlatego postanowiłam rozpocząć nowy dział na blogu, w którym będę przybliżać wam sylwetki znanych mi i lubianych marek bieliźniarskich. Dziś na pierwszy ogień idzie firma Kris Line, która oferuje bieliznę o szerokiej gamie rozmiarów dla praktycznie każdej grupy wiekowej. Firma opiera swoje kolekcje na najnowszych trendach mody światowej. By sprostać wysokim wymaganiom jakościowym wyroby Kris Line produkowane są z wysokiej klasy koronek, haftów, tiuli i dzianin. Produkty tej firmy są mi znane od dłużnego czasu. Materiały są miłe dla ciała. Cechuje je dobra jakość i staranne wykonanie. Obwody biustonoszy nie rozciągają się, podobnie jest z ramiączkami. Nie wychodzą fiszbiny. Są wygodne. Ładnie podkreślają dekolt. Przeżywają wiele cykli prania, nawet tych w pralce. Produkty są dostępne online, ja natomiast zawsze kupuje je w stacjonarnych sklepach, więc na temat zakupów na stronie internetowej nie wypowiem się.



3 komentarze:

  1. ooo śliczny stanik ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny stanik :) Ja od lat kupuję bielizne w intimissimi fakt jest droga ale bardzo dobrej jakości :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny biustonosz :)

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń