niedziela, 3 lutego 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award ! Za nominację bardzo chciałam podziękować autorce bloga www.raampam.blogspot.com . Na początek krótkie zasady. 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Nominacja ta jest najczęściej przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można nominować bloga, który Cię nominował. 

Teraz odpowiem na pytania.


1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Myślę, że nadal jestem na samym początku tej przygody.  
  
2. Jakie jest twoje największe hobby?
 Mam ich kilka, numer jeden to latinowood i wszystko co z nim związane, poza tym uwielbiam czytać książki. Moda jest u mnie natomiast na trzecim miejscu.
  
3. Mini, midi czy maxi?
 Zdecydowanie mini.
  
4. Jaka nowość modowa z 2012 roku skradła twoje serce? 
 Podobało mi się kilka rzeczy, ale żadna nie urzekła mnie w jakiś szczególny sposób. W życiu wyznaję zasadę "Kreuj modę, a nie ślepo za nią podążaj". 
  
5. W jakim celu założyłaś bloga?
 Od ponad 2 lat prowadzę portal zupełnie nie związany z modą, teraz postanowiłam spróbować czegoś innego. 
  
6. Czy twoje początki w blogowaniu były trudne?
 Można powiedzieć, że jestem nadal na samym początku tej przygody.
  
7. Jak przyjęły Cię inne blogerki do swojego grona?
 Myślę, że bardzo dobrze, dopiero się poznajemy.
  
8. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi?
Godzinę, czasami dwie. Do tego raz w tygodniu pracuję kilka godzin nad stylizacją, makijażem, fryzurą i samą sesją.
  
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny 

10.Ile masz lat?
22 lata. 
  
11. Blogowanie wpływa na twoje życie negatywnie czy pozytywnie?
Zdecydowanie pozytywnie.  

Nominuję blogi
1.Jak określisz swój styl?
2.Ile masz par butów?
3.Bez czego w szafie nie mogłabyś się obejść?
4.Co jest najprzyjemniejszą częścia pracy blogera?
5.Kto jest twoją największą modową inspiracją?
6.Ulubiona cześć garderoby?
7.Ulubiony kosmetyk?
8.Jakie magazyny modowe czytasz?
9.Co nosisz od lat?
10.Ulubiona marka ubrań?
11.Ulubiony projektant?
   

7 komentarzy:

  1. O kurczę! Dziękuję za nominację! Kolejny post zatem będzie odpowiedzią na te pytania! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez chcialam bardzo podziekowac za nominacje :) Jest mi niezmiernie milo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za nominacje ale nie bawie sie w takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację i docenienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój blog, cieszę się, że tu trafiłam, szkoda tylko, że tak późno. Zostaję na dłużej - obserwuję ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i zachęcam do polubienia strony na facebooku,
    już niedługo będą tam konkursy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na Twoje pytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ,

    Chciałabym Cię zaprosić do moich konkursów .
    Walentynkowy gdzie do wygrania jest biżuteria dla dwojga .
    Drugi w którym można wygrać bon na wymarzone buty .

    OdpowiedzUsuń