sobota, 12 stycznia 2013

Recenzja - Dezodorant - Puma Jamaica 2

Perfumy - temat rzeka. Powstało już ich setki, a może i tysiące. Trudno jest znaleźć ten właściwy, który będzie taki jak ja, a ja taki jak on. Nadal jestem na etapie poszukiwania tego jedynego, określającego mnie. Dezodorant Puma Jamaica 2 to pierwszy, który zrecenzuje na mojej drodze poszukiwań. Jest to delikatny słodki zapach owoców (brzoskwinia, śliwka, melon, grapefruit) i kwiatów (jaśmin, kotewka, frezja) z nutą wanilii. Idealny na lato. Pasuje do kobiet młodych i energicznych. Niestety nie zbyt trwały. Jest natomiast dość wydajny. Czy tak pachnie Jamajka? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. W ostatecznej ocenie jednak nie zostanie ze mną na dużej.

Cena: ok. 30-40 zł 
Pojemność: 75 ml 
Ilość zużytych opakowań: jedno 
Ponowny zakup: Nie

A jaka jest wasza opinia na temat tego produktu i doświadczenia z nim związane?

2 komentarze: