niedziela, 27 stycznia 2013

Jastarnia

Zima to zdecydowanie najbardziej znienawidzona pora roku przeze mnie. Gdy za oknem szaro, buro, mroźnie i śnieżnie, warto wrócić wspomnieniami do letnich wakacyjnych widoków. W oczekiwaniu na pierwszy podmuch wiosny sięgnęłam do zdjęć z wakacji. Nie ma dla mnie bardziej odprężającego widoku jak morze, polskie morze, choć nie najpiękniejsze, jednak ma w sobie mnóstwo ciepła i nostalgii, wycisza i uspokaja. Jest w nim coś magicznego, sprawia że czas staje w miejscu... Nie jestem mistrzem Photoshopa ani innych tego typu programów więc nich nie używam, aby efekt nie był przeciwny od oczekiwanego. Myślę że nie warto poprawiać coś co jest piękne same w sobie i naturalne, dlatego też wszystkie zamieszczane przeze mnie zdjecia są w wersji surowej, bez obróbek. Mam nadzieję, że znajdą one zwolenników, bo ja do tej grupy zdecydowanie należę.

2 komentarze:

  1. piękne widoki...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę zimy....powinnam się urodzić w jakiejś innej strefie klimatycznej :)

    OdpowiedzUsuń